اخبار

دانشگاه پیام نور از "آموزش مجازی" استفاده می کند

دانشگاه پیام نور از "آموزش مجازی" استفاده می کند

وزیر علوم بر لزوم توسعه ارائه آموزش آنلاین و آموزش از راه دور و حتی آموزش نیمه حضوری در دانشگاه های پیام نور اشاره کرد و گفت: همه علاقه مندان به تحصیل در خارج و داخل کشور می توانند در این دانشگاهها ثبت نام کنند و در رشته ای که می خواهند به یادگیری از طریق آموزش مجازی بپردازند.

دکتر منصور غلامی، در مراسم بزرگداشت معلم که در ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد به ماموریت های اساسی دانشگاه پیام نور اشاره کردند و گفتند: دانشگاه پیام نور به عنوان یک زیر نظام در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعریف می شود و در کل کشور، مرکز و واحدهایی به عنوان دانشگاه وابسته دارد و همواره ماموریت پیشین خود یعنی آموزش های نیمه حضوری را حفظ خواهد کرد.

در ادامه گفتند: آموزش های نیمه حضوری و آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور معمولا برای افرادی که شاغل می باشند و مایل به ادامه تحصیل در زمان های آزاد خود هستند، کاربرد دارد.

ایشان همچنین تاکید کردند: ماموریت دیگر این وزارتخانه توسعه بخش آموزش های مجازی با هدف دسترسی همه افراد به آموزش ها می باشد. با این ماموریت هر فردی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند واحد آموزشی که قابل ارائه در فضای مجازی باشد را دریافت کند و این امر حتی برای ایرانیان ساکن در خارج از ایران و همچنین علاقه مندان خارجی به خصوص در رشته های خاصی مثل تاریخ، ادبیات و امثال آن ها به آموزش های مجازی پیام نور دسترسی خواهند داشت. پس دانشگاه پیام نور باید از ظرفیت مجازی بودن خود در راستای جذب دانشجویان داخلی و خارجی استفاده کند.

منبع: www.isna.ir

  • نویسنده : پافکو
    • امتیاز :
    • 2
    • 1
  • تاریخ انتشار : 1398/02/17
  • تعداد مشاهده : 1397 بار